Szeretettel k?sz?nt?nk haszn?ltaut? ?s haszn?ltmotor kereso rendszer?nkben a www.motor.hu ?s a www.haszn?ltaut?.com oldalakon!
B?zunk benne, hogy hirdet?si adatb?zisunk seg?ts?g?vel megtal?lod ?lmaid n?gy vagy k?tkerekuj?t.
De ha eladni szeretn?l az sem baj! N?lunk ingyen hirdetheted aut?dat, motorodat!
Ne felejts el k?pet felt?lteni, mert a k?pes hirdet?seket sokkal t?bben n?zik, mint a k?p n?lk?lieket.
Az ?rat se feledd ki?rni, mert az ?r n?lk?li j?rmuveket komolytalannak tartj?k a vevok, ?s nem h?vj?k fel.
K?v?nunk sikeres b?ng?sz?st, v?telt, elad?st!
4 ütemű, 125 ccm, 1 hengeres álló motor, hengerenként 4 szelepes, 10 Le (14 1/min), lég és olajh?tés,
5 sebességes váltó, lánchajtás,
tárcsafék elöl, dobfék hátul, 141 kg,
LEÍRÁS
Hyosung 125ccm cruise II cruiser, chopper
Eladóvá vált édesapám motorja 99-ben vásárolta újonnan és azóta kevesebb mint 5000 km-t sikerült beleraknia. Olyankor használta mikor az autója szervízben volt. Most már van új autója is és a régit is megtartotta, így csak a helyet foglalja neki. Rendszeresen szervizelve volt ha használta ha nem.
4 ütem?, 125 ccm, 1 hengeres álló motor, 13 Le lég és olajh?tés, 5 sebességes váltó, lánchajtás, tárcsafék elöl, dobfék hátul, szép karcmentes, garázsban tartott, ponvával letakarva tárolt motor.
HYOSUNG CRUISE II – BARANGOLÓ
- BY MOTOREV?
Csak a bennfentesek ismerik a márkát, a koreai Hyosung többféle robogója mellett kismotorokat is épít, és most már nálunk is kapható a Garagent Rt. kínálatában. Egy kis 125-ös choppert választottunk ki tesztelésre, a Cruise II-t.
Ismert minta szerint készült ez a gép, hiszen a japánok, kínaiak és tajvaniak már tucatszámra építettek hasonló küllemû és méretû nyolcadliteres kis choppereket. Könnyen kezelhetí´ek, ezért kezdí´knek is alkalmasak, keveset fogyasztanak, fordulékonyak és nagyon kényelmesek. A Cruise II-re is mindez jellemzí´, a külseje meg a 80-as évek japán barokk-choppereire emlékeztet. A díszítéssel viszont nem spóroltak a Hyosungnál. Piros gyöngyházfestéssel és többtucatnyi krómozott alkatrésszel tündököl a kis gép. Létezik még egy Classic-változat is, amely még több krómmal dicsekszik.
A koreai újonc felszereltsége is messze maga mögött hagyja japán konkurenseit: közép-és oldalsztender, önindító és berúgókar, vastagon párnázott ülés, sissy-bar, kilométeróra és fordulatszámmérí´, mindennek a csúcsaként pedig olyan benzinszint-kijelzí´, ahol a fele állást és a takarékot két külön visszajelzí´ lámpa mutatja. Az erí´forrást is jól felszerelték: négyszelepes hengerfej, olajhûtí´ – bámulhat a konkurencia. A kidolgozás miní´sége viszont nem kifogástalan. Az alumíniumöntvény alkatrészek több esetben durva, reszelí´vel történt utánmunkálásról tanúskodnak, a csillogó fényezés is narancsbí´rös, és elí´tûnnek alóla a durva elí´készítés nyomai.
De vajon hogy mûködik az egész? A gép akár két személynek is kifejezetten kényelmes, csak kár, hogy kicsit puha az ülés szivacsanyaga, ezért már közepesen nehéz pilóták alatt is teljesen összenyomódik. A rugóstagok is kényelmesre hangoltak, az elsí´ villa tekintélyes 170 mm rugóújával akár a Thököly ú gödreit is elsimítja. Az erí´forrás nagyon keveset fogyaszt, egyenletesen húz a fordulatszámskáláján, viszont elég heves rezgések kísérik, az ötfokozatú váltó kissé keményen mûködik, és nehéz az üreset megtalálni. Az indexkapcsolóval akadt még gondunk – nehezen lehet megtalálni a középállását.
ízben viszont a Hyosung veri a konkurenciát: legalább tíz százalékkal elmarad a japán gépekétí´l, amelyek közül ráadásul egyik sem kínál ilyen felszereltséget.
Sok a becsületes hirdető, de sajnos sok a hiszékenységet kihasználó csaló is! Ha egy hirdetés telefonszáma nem elérhető, ha a hirdető irrálisan alacson áron hirdet, ha a hirdetés nincs rendesen kitöltve, az gyanakvásra adhat okot.
Ne utalj pénzt úgy, hogy nem láttad az autót/motort élőben is!
Ne küldj pénzt Western Union vagy egyéb készpénzküldő megoldással!
Ne utalj pénzt szállítócégeknek, hogy majd ők leszállítják, bármilyen szép is a honlapjuk!
Bevett csalási gyakorlat, hogy az eladó azt állítja, hogy a autót/motort magyarországról vásárolta, magyar rendszám van rajta, és majd az XY szállítócég leszállítja Magyarországra. És ne neki, hanem a szállítócégenk küld a pénzt, mert majd ő is akkor kapja meg, ha átvetted az autót/motort! Vigyázz a pénzedre, ne dőlj be!